Six Flags

Hej svejs!
Kom hem från GingeRootz för en liten stund sedan (världens bästa restaurang). Var där och åt middag med familjen efter min träning idag. Åt såklart sesame chicken with white rice, dröööm. Sitter just nu och lyssnar på musik och taggar inför imorgon. Åker till Six Flags amusement park imorgon kl 6 (!!) på morgonen. Min Local Coordinator här i Appleton har hyrt en buss så ska dit med massa andra utbytesstudenter, det ligger nere i delstaten Illnois. Det kommer ta 3-4 timmar ner dit men kommer sova antagligen på bussen! Efter vi kommit hem igen på kvällen ska jag åka till Maras hus där några andra kompisar också kommer vara, vi ska ha Bonfire och äta smores, wihooo. Och nu är det inte alls långt kvar tills jag åker hem, har tre veckor kvar här så ska verkligen ta vara på tiden jag har kvar men jag ser så himla mycket framemot att få komma hem!!!
 
Och idag är det även en speciell dag. Det är inte 17 maj här i staterna än men i Sverige är det den 17de. Det är Saras och Ellas födelsedag, grattis på födelsedagen! Sorry om jag missar eran födelsedag men snart ses vi igen. Saknar er!!!!!! <3
 Chillin in school with my lovely socks HAHA älskar dem.

Kommentarer
Postat av: Horsay

Tack ponnay!!! Saknar dig så mycket!! Inte alls långt kvar tills vi ses och jag kan inte hålla mig!!!! Älskar dig skruttan!

2014-05-17 @ 14:54:31
Postat av: Assham

TACK IGEN BÄSTA ASS!!! Älskar och saknar dig såååå mycket!' Ses snart bästa <3333

2014-05-17 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0