Helgen

Haft en skit bra helg!! Var ju som sagt på Six Flags igår som våran Local Coordinator hade fixat för alla oss utbytisar här i Appleton och det var hur kul som helst. Vi var ca 50 utbytesstudenter! De hade massa coola roller coasters men det var mycket folk så det var långa köer. De hade också en vatten park där! Jag la upp en kort video, glömde av att filma mer men lite blev det i alla fall. Det som jag tyckte var lite intressant var att de hade säkerhetskontroll innan man kom in i själva parken, alltså precis som en sån på flygplatser, typiskt USA. Efter vi kom hem så åkte jag till Maras hus med Pascaline där Anna och Paula redan var. Vi kom till hennes hus vid halv 10 på kvällen och bestämde oss för att sova över, vi hade en bon fire, det var as mysigt! Vi satt 5 tjejer runt the fire med massa filtar och grillade marshmallows och gjorde smores och hade massa tjejsnack. Smores är så jääääkla gott, det är basically grillad marshmallow som man lägger på ett grahamcracker, på det lägger man choklad som smälter och sen ett grahamcracker ovan på, dröööööööööööm. Huuur mysigt som helst var det!
 
Idag har jag vart på en spring runda, eller jag sprang inte så mycket haha.. Det blev mer en promenad och jag lyssnade på musik i hörlurarna och solen sken och det var as fint väder ute och varmt. Äntligen börjar det bli varmt!! Lagade även kina mat med min vmamma nyss och har ätit och är as mätt, ska kolla på en film nu! Här kommer lite bilder från Six Flags :D
Dat pig doe.
 
So this is what a smore looks like, probably not this perf when u do it but yeah, they are amaaaaaazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0