23 grader

Vädret är helt underbart ute. Träden blommar och det luktar så där sommrigt ute, nu är äntligen sommaren här. Igår var sista normala skol dagen och nästa vecka är det dags för final exams, spelar inte så stor roll för mig för mina betyg räknas ändå inte i Sverige men för alla andra seniors är det en big deal. Firade med att det var sista normala skoldagen genom att gå på bio med Anna och Pascaline, vi såg Neighbours med zac efron och den var svin rolig haha. Efteråt hämtade min vmamma oss så sov de över här! Imorse gick vi på en lång promenad, två timmar och det var sååå varmt ute. De åkte hem för en stund sedan och jag ska strax hjälpa min vmamma in the garden, hon ska plantera jordgubbar och lite annat sånt. Imorgon tidigt på morgonen åker vi till Chicago, woop woop!
Da yearbook. Vi fick dem i skolan i torsdags så alla sprang runt med sina yearbooks hela dagen och fick dem signerade av alla sina kompisar och det gjorde jag med. Signerade hur många yearbooks som helst och fick även min signerad av massa. Kommer bli kul att titta i och läsa allas meddelanden om några år och minnas mitt år här i USA :)
Några av signeringarna i boken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0