We are the mighty foxes

Dålig bloggning denna vecka, men det är för att jag blev magsjuk från ingenstans måndag natt.. Hatar magsjuka! Så var hemma från skolan hela veckan förutom i fredags, då gick jag till skolan. Det var kul att träffa alla kompisar igen! Efter skolan så åkte jag och några kompisar till mc donalds och alltså jag måste faktiskt säga att mc donalds är mycket godare här  typ haha.. Det är så fettigt och friterat på riktigt haha!! Efter det åkte vi tillbaka till skolan för på kvällen var det a big basket ball game. Vårt girls b-ball team spelade regionals match och det var så himla kul, alla var där och det var sån school spirit verkligen! Och vi vann med 59-32, hollaaaa. Nu har de gått vidare till state och vi kommer vara lediga från skolan den dagen de spelar den matchen, så nice!!
Idag ställde man ju fram klockan en timme vilket betyder att det är vår, det känns inte som vår för det är fortfarande kallt och det ligger fortfarande snö på marken men man känner att det är varmare i luften och nästa vecka ska det bli plusgrader jippie! Och om två veckor är det spring break!!! Längtar så mycket, ska till Louisiana med min kompis mara och jag bokade flygbiljett i torsdag!! Louisiana ligger i södra USA bredvid Texas så det är varmt där :D Ska bli så himla kul! Och om 59 dagar fyller jag år, 62 dagar till prom, 83 dagar till graduation sen kommer jag hem, längtarrrrr ihjäl mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0