Träningsvärk

Herrejäklar vilken träningsvärk jag har. Alltså har seriöst ont i hela kroppen! Jag visste att jag var out of shape but not this much.. Vi har träning varje dag, måndag-fredag. 3:30-5:30 och vi började i måndags och de kör verkligen hårt alltså. Kan knappt gå för jag har så ont i benen efter alla squats och all springning som vi gör. Vi har liksom som ett schema denna första veckan för att träna upp oss. Först 20 min uppvärmning och då snackar vi inte någon lam eller lugn uppvärmning utan det är pang boom på en gång, sen 40 min springning och sen igår hade vi weight lifting och squats och massa olika övningar och weight liftingen var riktigt tuff men jag blev jätte impad av många utav tjejerna som hade jättetunga vikter och bara körde på medans jag hade den lättaste och tyckte det var as jobbigt haha.. Men träningen är kul och alla i laget peppar varandra hela tiden och de är hur goa som helst, coacherna är också snälla men de tar slut på all vår energi på träningarna!! Efter träningarna känns det ändå väldigt gött att man klarat allt och så men det är kul! :) Det eventet jag kommer köra är long distance 1600 m, vilket är två varv på en 800 meters bana, ska bli intressant att se hur det går haha! Denna helgen blir en busy busy weekend, ska på two musicals med familjen. Först på lördag ska vi se Shrek the musical sen på söndag ska vi se Annie på min skola. Annie är den musikalen där de sjungar ''it's a hard knock life for us'' etc etc. Ska bli kul att se båda två och sen är det en vecka kvar i skolan sen sticker jag och Mara till Louisiana, wihoo!! Ska bli skönt med lite värme, på dagarna är det 20-22 grader där vilket är så mycket bättre än -5 grader :D
Bamsekramar till alla era hemma!

Vanilj frapino med extra grädde <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0