Lördag

Är ensam hemma just nu för min v-familj är på en fundraiser grej och hjälper till på Rachels skola. Jag var och hjälpte till lite igår after practice men idag kände jag för att stanna hemma. Så nice att vara ensam hemma och ha huset för mig själv en stund! Äter left over Pad Thai från igår för efter practice så hämtade Robin & Rachel mig så hade de köpt take out Pad Thai från Basil's och det blev lite över så äter det till frukost haha! Klockan 19 ikväll är det dags för Shrek the musical, ska gå med min värdfamilj och min kompis Angela ska hänga med oss. Hört massa bra om musikalen, hört att det är den bästa i Appleton så är riktigt spänd faktiskt. Och jag älskar Shrek! Och imorgon blir det Annie! Nu ska jag fortsätta äta min Pad Thai sen ska jag nog ut på en liten spring runda. Ska se om jag kan ta kort under musikalen också, hörs snart!  
7 DAGAR TILLS JAG ÅKER TILL LOUISIANA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0