Brrr..

Hej svejs!
Har inte bloggat på några dagar nu för jag har inte haft så mycket om skriva om, dagarna ser i princip likadana ut nu. Skola, vara med kompisar, vara med värdfamilj, läxor, äta, sova haha. Vill ju inte skriva om samma saker hela tiden utan vill skriva när jag gör lite mer intressantare grejer, om ni förstår hehe. Sitter just nu down in the office med min värdmamma och pluggar och äter caramelized popcorn. Har exams onsdag, torsdag, fredag och i engelskan ska vi skriva uppsats på lektionstid så sitter och skriver på min artikel sammanfattning som vi ska ha med oss. Och imorgon (måndag) är det ingen skola WOHOOO! Anledningen är för att det är för kallt. Låter helt galet men det ska bli -30 imorgon med vind, så det kommer kännas som -45 och det är för kallt för att ens gå ut och skolbussar och bilar funkar inte när det är så kallt så de kan inte köra! Och jag klagade på -2 grader i Sverige men -45 är helt sjukt, trodde typ inte ens att man kunde leva i så kallt men tydligen så kan man det. På nyheterna förklarar de det som dangerously cold och de stänger massa skolor i Wisconsin!! Och min värdmamma sa nyss till mig att skolan kanske är inställd på tisdag också, jippi!
Här kan ni läsa om det: http://www.google.org/publicalerts/alert?aid=6695d5ef6a73cd58&hl=en&gl=SE&source=web
Såhär glad blev jag because of no school tomorrow! Wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0