Tjingtjong

Hej :P xD
Idag var det faktiskt a dance in school men jag skippa den idag för tydligen så är den inte alls lika speciell som homecoming eller prom och inga av mina kompisar skulle gå så jag ba, äh jag bangar. Tillbringade istället min lördag med min värdfamilj, vi gick på en hike i snön i skogen och sen åkte vi pulka haha! Ramlade såklart ur pulkan så klumpig som jag är så har skit ont i huvudet men skitsamma! Nu är det så att jag såg att mello börjat igen så ska kolla på mello på min laptop och dricka apelsin juice (standard) och äta chex mix muddy buddies, omg de är så goda. Det är typ små kakor eller något med peanut butter och choklad. Imorgon tänkte jag göra ett inlägg om modet här i USA, alltså hur ungdomarna här klär sig. Väldigt annorlunda jämfört med Sverige haha. Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0