It's sunday man

Klockan är 12 på dagen och solen skiner, himlen är klar blå och snön glittrar så där fint ni vet. Fortfarande kallt ute men det är så fint ute idag! Sitter fortfarande i min pyjamas och slö skriver på en uppsats som ska in imorgon, U.S Government, och lyssnar på svensk radio på datan.  Pratade också nyss en liten stund med min mamma, jag saknar min familj jättemycket.. Men det är alltid så himla kul att prata med dem! :D
Robin är i alla fall iväg på yoga men snart är hon hemma igen och då ska hon och Korey göra Crepes med frukt och grädde till lunch, mumzzzzz.  Och igår när jag satt vid datan beställde jag hem en jättegullig tröja från ASOS, den kommer någon gång nästa vecka, längtar!!
Image 3 of ASOS Sweatshirt with Mickey and Minnie Comic Print
Tröjan jag beställde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0