Track meet

Skulle haft track meet igår men det ställdes in för det började snöa som ett as.. Vad hände med våren? Det var vår i en vecka sen blev det kallt igen, blääää!! På torsdag är det ett annat meet i alla fall, har half day på torsdag för det är maundy thursday. Gissar att det är skärtorsdag?? Så slutar 12 och efter det kommer det en skolbuss som ska ta alla oss tjejer i laget till Kimberly High School där tävlingen tar plats. Jag springer 800 m, önska mig lycka till!! Är taggad men nervös för det är min första tävling. Sen har vi långhelg för det är ju påsk så ingen skola på fredag eller måndag, så najz. På påsk ska vi på middag hos min värdmammas mamma och pappa och massa kusiner och sånt kommer, ska bli kul att träffa alla igen! Vi kommer även ha egghunt hehe.
 
Berättade ju för ett tagsedan att jag ska till Chicago med min värdmamma och värdsyster 24 maj, jag ska även till Chicago 17 maj också men då är det med STS. Våran LC har hyrt en buss och så ska massa av oss utbytesstudenter här åka till Chicago, vi ska till Six Flags nöjespark och jag längtar såååå mycket!!! Six Flags är världens ledande nöjespark kedja och har massa nöjesparker runt om i USA. Så vi ska åka buss i 5 timmar ner till Illinois (delstaten under Wisconsin), Chicago så ska vi spendera hela dagen in Six Flags!! Så det blir Chicago två ggr för mig i maj, ska bli så kul :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag säger bara; Wow, vad Du har varit med om!Snajsiga videosnuttar!! Stor kram/Marie

2014-04-16 @ 12:10:07
Postat av: Elin

Hej! Jag ska själv åka iväg som utbytesstudent snart och då till USA. Jag undrar hur det var dem första veckorna. Var det en kulturkrock? Hur kändes det att stiga av planet och träffa värdfamiljen? Hur var första skoldagen och var det svårt att hänga med i början? Tacksam för svar:)

2014-04-17 @ 02:01:53
Postat av: Amiral armhåla

Lycka till med 800m.

2014-04-17 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0