Track meet 2

Igår var det track meet at our school. Vi tävlade mot Winneconne High School and Clintonville High School och vi vann, woop woop. Det var verkligen jättekallt ute och det blåste som fasen men tävlingen var igång ändå. Jag sprang 800 m igen igår och jag kom 7a av 13 vilket jag tycker är helt okej, är ändå nöjd och fick mycket beröm av Mrs. Retzlaff (one of the coaches) också eftersom det är mitt första år with the track and field team and the competition is hard. Nästa vecka på tisdag är det ännu ett meet och då tävlar vi away at Freedom High School mot Freedom High School och Berlin High School och båda de skolorna är tydligen våra största konkurrenter sa våra coaches idag på träningen så det ska bli spännande! Och idag under träningen tog vi lagfoton, när vi får bilderna kan jag visa er vårt lag :D
45 dagar tills jag landar in beautiful Zwedäään igen, tiden går så foooort!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Yaay!! Good running, daddy is proud! Go Alida, go Alida...

Svar: Tack pappa! :D
americahereicome.blogg.se

2014-04-24 @ 08:55:06
Postat av: Mama

Duktig tjej!

Svar: Tack mammsi!!
americahereicome.blogg.se

2014-04-24 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0