Kimberely meet

Kom hem för ca en timme sedan från the meet och det var så kul verkligen. Har vart nervös hela veckan över detta meet då det var vårt första och mitt första meet någonsin i USA så jag var verkligen jättenervös men det var jätteroligt. Hade half day idag så the school bus hämtade alla oss tjejer i laget vid 3 och så var vi framme halv 4. Vi checkade in till alla våra olika event när vi kom fram och 6.30 var det min tur, sprang 800 m och jag kom 3a av fem och jag är sååå nöjd!! Min coach sa att jag spring 20 sekunder snabbare än förra veckan när vi övade och sprang 800 m så jag är super duper nöjd. Blev så himla pepp när jag sprang och hörde alla skrika mitt namn och heja på mig! Sen var det bara att heja på alla team mates och in general, I think we did pretty good. I love my team!! På tisdag är det ett till meet, denna gången är det home (alltså på våran school). Springer 800 eller 1600 m.
Är så sjukt trött nu, har precis duschat och ska strax sova. God natt alla Swedes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0