Dag 209

Hejsan hoppsan,
skoldagen idag gick svin fort och sen var det dags för track and field practice, älskar det!! Min kondition har blivit så mycket bättre också woho. Imorgon får vi våra uniforms, kommer ta bild och visa hur den ser ut imorgon. Och imorgon är det fredag, tusen tummen upp till det. Efter practice ska jag på bio med några kompisar sen ska vi ha sleep over, bra fredag där! Tiden här börjar rinna ut och jag är mer än redo att komma hem men jag har börjat inse också hur tufft det kommer bli att säga hejdå till min värdfamilj :( Kommer sakna dem så himla mycket, har haft ett riktigt bra år med dem och jag är så glad att de öppnade sitt hem för mig och lät mig bli en del av familjen, kommer definitivt åka tillbaka hit och hälsa på. Och kommer sakna mina vänner här borta såå mycket.. Nej nu ska jag platta håret inför imorgon sen ska jag äta cinnamon toast crunch cereal, alltså de flingorna...... SÅÅÅÅÅ GODA! Ska köpa 1000 paket och ta med till Sverige hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0