Imorgon åker jag!!

Som rubriken lyder så åker jag imorgon! Sa hejdå till mina bästa bästa vänner idag, det var jättejobbigt och alla grät.. Kommer sakna er!! Efter jag sagt hejdå till dem så åt jag på restaurang med familjen, kommer sakna de så mycket.. Jag och mamma grät lite innan vi åkte till restaurangen :( Kommer vara jätte ledsen imorgon när jag ska säga hejdå till familjen.. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt! Nu är allt färdigpackat i alla fall, ska upp kl 4 imorgon och sedan åka mot Landvetter kvart i 5! Skriver ett litet inlägg när jag är på Landvetter..

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag saknar dig redan så otroligt mycket, började gråta så fort jag bara öppnade din blogg.... Men snart så är du äntligen framme, och jag vet att du kommer få det bäst! Jag älskar och saknar dig skruttan min <3

2013-09-13 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0