Hemlängtan

Tjenis!
Idag var en ganska jobbig dag för mig, haft jättemycket hemlängtan och kände gråten i halsen hela skoldagen typ.. Men smsade lite med mamma och då kändes det bättre! Idag var det Activity Day vilket betyder att vi slutade 14.40 istället för 15.11, och det var för att alla seniors skulle till aulan för information om colleges and universities, men eftersom jag bara är här en hel semester (1 år) och åker tillbaka till Sverige till sommaren så slapp jag det, så jag och Zoe och några andra utbytesstudenter satt i the cafeteria och pluggade, får läxor varje dag här -.- Robin (värdmamma) hämtade oss halv 6 och hon hade köpt jättegoda mackor till oss, nästan som subway men dessa var mycket godare! Sen åkte  vi hem, åt glass och nu sitter jag på mitt rum och har pluggat lite och kollade på första avsnittet av Geordie Shore säsong 7 som började denna veckan, looove it! Ska sova snart, skriver någon dag snart igen, kraaam ♥

Mini chocolate chip cookies, sviiiiin goda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0