A+

Heeey!
Idag hade vi redovisning i Foods & Crafts (hemkunskap) och jag fick A+!!! Yaaay, so happy :D Har världens snällaste lärare, vi kallar henne Mrs. Mears! Här säger man inte lärarnas förnamn utan man säger efternamnen.
Måste bara säga att det är en sak jag älskar med skolan och det är att man alltid får komplimanger! Får alltid komplimanger för mina kläder, mitt hår eller att min engelska låter bra, blir alltid så glad :D I alla fall, när skolan var slut så gick jag, Zoe och Delia to the school gym och gymmade lite! Efter det så satt vi kvar i skolan lite och pluggade och sen hämtade Robin (värdmamma) upp oss vid 6 och kom hem för en stund sen, ska baka paj med Robin nu! Så, byeee!! Saknar er alla hemma ♥♥
A+, yaay! Man ser inte så bra på bilden men ändå! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som jag kan se så fick du full pott på provet . Bra jobbat gums, är jättestolt över dig! Pajbakning blir det mer av när du kommer hem :D

2013-09-20 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0