Happy thanksgiving!

Var på thanksgiving dinner number 2 today, och idag var det hos min värd pappas släkt. Vi åt massa mat idag med, herregud alltså. Vi spelade kort och skrattade så mycket så att kinderna gjorde ont efter ett tag haha! Vi kollade även på Green Bay Packers vs. Detroit Lions football game but we lost! Vi hejjar på Green Bay Packers here in Wisconsin, alla är helt galna i ''The Pack'' som de kallas! De är jättekända. Fick även en liten present from grandma Pat (Patricia), örhängen och armband. Hon är så snäll! Thanksgiving är verkligen en  underbar dag och eftersom det är thanksgiving så kan jag passa på att skriva vad jag är tacksam över.
Jag är så tacksam för att mina föräldrar gett mig denna underbara möjligheten att åka till USA ett år, jag är så tacksam att jag har min familj som jag älskar så himla mycket och som stöttat mig och alltid funnits där. Jag är tacksam för alla mina vänner jag har och jag är oerhört tacksam för att min värdfamilj har öppnat upp sitt hem för att låta mig stanna hos dem 1 år och jag tycker om dem så himla mycket! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är så tacksamma för att vi har dig och för att du fått en så underbar extrafamilj :D
Go Packers :D
Vi saknar vår gums, stora kramar från alla

2013-11-30 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0