Busy busy

Tjolahopp!
Uppdaterar bloggen ganska dåligt just nu hehe, sorry! Men har mycket att göra efter skolan, hänga med vänner och värdfamiljen planerar in saker och har läxor och sånt men ska försöka bättra uppdateringen. Today was a pretty normal day, vi slutade en halv timme tidigare för det var activity day, kom hem, åt middag och började med läxorna. Skolan går bra, bara matten som är lite jobbig dock.. Har fortfarande inte vant mig vid alla dessa engelska termerna så det är extra jobbigt när jag inte förstår massa svåra ord. Men annars rullar allt på som vanligt! Försöker gå till gymmet lite då och då också, annars kommer jag seriöst se ut som en köttbulle snart HAHA. Äter mer onyttigt här än vad jag gjorde i Sverige hehe! Ska plugga lite till sen ska jag sova. Hörs snart kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0