Bra betyg & gymmet

Tjena mittbena!
Hur mår ni?? Jag mår jättebra. Här är det iiiskallt och det ska bli ännu kallare. Gött!
Vi fick tillbaka våra matte prov idag och jag fick A-, WOOHOO! Plugga sönder för det matte provet och matten är bajs jobbig här, men hard work pays off! Efter skolan tog jag och Delia bussen till ett kafé och efter det bestämde vi oss för att gå till gymmet, vi var där en timme och sen hämtade min värdmamma mig runt 18.00 snåret och sen åkte vi till hennes skola where she teaches. Hon skulle hämta något papper så jag fick också se vart hon jobbade och så och det är även samma skola som min värd lillasyster går på. Efter det åkte vi hem och hon gjorde någon god kyckling soppa, världens godaste kyckling soppa, no joke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0