Skype

Hej svejs!
Skypeade precis en stund med Ella, Clara, Sara och Lisa och det var så himla kul att se dem. Vi har inte skypeat en ända gång så det var första gången sen jag kom hit. Det kom lite tårar i början haha.. Men det var så kul att prata med dem en stund och vi har bestämt att vi ska skypea på söndag igen. Världens bästa vänner!!
Sitter nu och pratar lite med min mamma, saknar verkligen Sverige nu.. Det är inte alltid lätt, ett utbytesår är inte direkt en dans på rosor, det finns många jobbiga stunder då jag haft jättemycket hemlängtan och funderat på att åka hem men då får jag påminna mig själv om vilken upplevelse det här är, hur många underbara människor jag träffat här borta, min värdfamilj som har öppnat upp sitt hem och tar hand om mig som om jag vore deras egna dotter och att detta är bara 10 månader i hela mitt liv och det är inte så många som får en sån här chans att åka iväg på ett utbytesår. På fredag har jag vart här exakt 3 månader och dessa tre månader har gått så himla fort och har gjort jättemycket roligt här och mer ska det bli, har 6 månader kvar här och jag är helt säker på att det kommer gå lika fort så tiden jag har kvar här ska jag verkligen ta vara på för det kommer gå fort och vips är jag tillbaks i Sverige igen med min familj och mina vänner igen! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0