Skidåkning, shopping, gym, sleepover

Vi åkte aldrig upp till stugan. Det hade snöat för mycket där uppe så det gick inte att köra through the drive way för ingen hade plogat snön så vi stannade hemma i helgen men inte stoppade det oss från att hitta på kul grejer. I lördags åkte vi skidor, men ni som känner mig vet att jag inte alls är bra hahaha.. Allt gick jättebra jag ramla inte en enda gång och sen skulle vi åka ner för en liten brantare backe en sista gång innan vi skulle hem. Gissa vem som ramlar? Jo jag. Jag ramlar och slår i huvudet hårt i marken och skidorna och stavarna bara flyger åt alla håll medans jag också rullar ner för backen, hade ingen hjälm heller bra jobbat hahahaha... Min värdmamma fick lite smått panik också. Hade lite ont i huvudet igår dock och sen har jag ont i axeln för jag landade ganska hårt på axeln, bästa skidåkaren är jag! Även fast jag hade lite ont i huvudet igår och ont i axeln så åkte jag till gymmet med Delia och efteråt så åt vi frukost Downtown. Sen hämtade Robin oss och dropped us off at the mall så vi kunde shoppa lite. Sen sov hon över från igår till idag och vi åt pizza och bakade cup cakes och kollade på film. Vi kollade på This Is Us, min favvo film haha! Nu har hon åkt hem och jag ska kolla på PH och sen äta middag och ha spelkväll med min värdfamilj :) Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0