God Jul

Nu är det julaftonsmorgon hemma i Sverige. Så god jul på er, vänner och familj! Tänker på er extra mycket nu under juletiden. Här firar vi jul den 25 december, men vi ska till Robins mamma den 24 och fira med hennes släkt och sedan till Koreys mamma den 25 och fira med hans släkt så det ska bli kul att träffa alla igen och få och ge några julklappisar :) Hoppas ni alla får en fin jul och ät mycket julskinka och pepparkakor! Lite ledsen över att jag missar allt juligt hemma och att jag missar kalle anka, men jag ser framemot en amerikansk jul också. Bamse mega stora julkramar från mig, god jul! :D

Kommentarer
Postat av: lojs

God jul fina du <3

2013-12-24 @ 16:02:21
Postat av: Sara

God jul Assham! :D<3

2013-12-24 @ 16:45:41
Postat av: emma T

god jul :D <3

2013-12-24 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0