Last practice

Sho bre
Sorry för gles uppdatering men jag har inte så lång tid kvar här nu så jag försöker ta vara på tiden så mycket som möjligt. Idag var sista träningen och imorgon är vårt sista meet och imorgon får jag äntligen tävla då mitt ben känns bättre. Kommer sakna vårt lag på 100+ pers och the coaches, även fast vi var så många i laget så var det ändå bra sammanhållning i laget eller vad man kallar det. Och nu är det bara två normala skol dagar kvar sen är vi lediga måndag för det är memorial day och sen final exams tisdag, onsdag och torsdag sen lediga fredag och på lördagen är det graduation wihooo!! Och nu denna helgen åker jag till Chicago med min värdfamilj, kommer ta massa bilder!
Bathroom selfieeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0