Helgen

Heeej!
Sorry att jag inte bloggat men vart upptagen hela helgen. Lördags så åkte jag och min vmamma till the mall med ett mission. Och det var att hitta en prom dress och vi hittade en! Självklart är den blå, favvo färgen. Inte direkt min favorit klänning men den är helt okej, fanns nästan inga kvar. Efteråt så åt vi lunch, panda express, så gottttt! Efter körde hon mig till Annas house where there was a sleepover with Pascaline & Angela! Vi hade lite mini celebration för mig och Pascaline och vi åt tårta och choklad doppade jordgubbar och pizza till middag. (obviiii) Och sen kollade vi på massa filmer, skratta hela kvällen och somnade som stockar till Grown Ups 2. Bästa filmen haha! Anna bor i ett skit fint hus och hon har en bio hemma hos sig så där satt vi och kollade på filmerna! Sen igår (söndag) så hämtade min värdmamma mig och sen gick vi på Rachels piano uppvisning på kvällen hela familjen.
 
Dagen idag har vart bra men fick reda idag på att jag inte kommer få tävla imorgon på vårat meet för mitt himla ben gör svin ont så jag får inte springa eller hoppa vilket suger för jag var as pepp på att tävla.. Hoppas det blir bättre till nästa vecka då vi har två meets!!
Sneak peak på min klänning :)
Och på onsdag fyller jag år!! Kommer kännas konstigt att inte vakna upp av 'Ja må hon leva' sång från familjen med presenter och mammas goda jordgubbstårta. Men vi ses ju trots allt snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0