En födelsedag jag alltid kommer minnas

GRATTIS TILL MIG!!!
Idag var det då min födelsedag och den här födelsedagen kommer jag alltid att minnas. Kom till skolan på morgonen och fick massa fina presenter av mina kompisar och hörde happy birthday Alida lite då och då i korridoren när man gick förbi folk! I min independent living class så sjöng dem happy birthday och mrs. mears hade även med sig kakor vilket var väldigt snällt! Efter practice åkte vi ett gäng till subway och min kompis betalde min mat (<333333) och sen var det tillbaks till skolan för prom frolic 2014. Frolic är alltså en uppvisning där students uppträder och gör andra roliga grejer, lite som en talangshow men såå rolig. I början hade de slideshow med baby pictures på alla oss seniors och sen hade de även top ten roliga händelser under årets gång i skolan. De sista som uppträdde var två seniors (Jordan & Nathan) som tillägnade låten till class of 2014 och det var massa seniors som grät och sånt så det vart lite sorgligt..  And after that they announced my birthday and the whole school was screaming and clapping their hands, it was awesome!!! Det var en liten sammanfattning av min dag, hade en jättebra dag!! Nästa år blir jag 20... Man ba nej? I'm so oooooooooold....... Skämt åsido, men jag kom hem för en stund sedan och på söndag firar jag min födelsedag med värdfamiljen, hade inte tid idag då jag inte kom hem förens nyss (halv 10) och det är skola och jobb torsdag fredag, och på lördag prom så på söndag firar jag den med värdfamiljen, vi ska ut och äta på restaurang och jag ska få presenter så det blir som två födelsedagar, wihooo! Hörs imorgon alla svennebananer <3
Glad och trött efter en lång men rolig dag!
 Prezzies från några av mina kompisar! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stort Grattis på 19-årsdagen från oss alla
Vi saknar dig men vi ses snart :)
<3 <3 <3

2014-05-08 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0