First practice

Idag var första track and field träningen och det var så kul med så jobbigt. De körde stenhårt första träningen haha.. Första halvtimmen fick vi massa information och sen lite papper som vi skulle ta med hem och fylla i och lite som föräldrarna skulle skriva under. Efter det hade vi uppvärmning i 20 min, vi sprang i korridorerna och gjorde utfall och olika övningar. Sen gjorde vi massa armhävningar och massa core träningar och fy faaan vad jobbigt det. För det första har jag inga muskler alls typ så kunde göra två armhävningar haha och jag svettades som en gris. Sen sprang vi en runda utomhus och självklart var jag tvungen att stanna flera gånger för jag kunde typ inte andas man ba bra. Men det var verkligen jättekul och jag gillar verkligen vårt lag, alla är hur snälla som helst! Vi är 90 students som gör track & field men alla riktar in sig på olika ''units'' (höjdhopp, long or short distance, längdhopp, stöta kula osv.) och det är olika coaches som coachar de olika sakerna. Jag kommer köra long distance! Längtar tills nästa practice imorgon! :) Efter träningen som slutade 5.30 så hämtade min värd mamma mig så lagade vi chicken fajitas när vi kom hem, muums. Nu har jag duschat och ska kolla på senaste avsnittet av KUWTK! Har förövrigt ont i benen och armarna efter träningen idag haha!
Har brist på bilder så här kommer en gammal bild på mig och bästa DelDel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0