Weekendddd

Hej!
Igår var det då fredag woop woop, inga läxor eller sånt och efter skolan stannade jag och tog kort för the year book med Sara sen när jag kom hem så var jag med Rachel (värd lillasyster) och spenderade tid med henne, vi satt och pratade om första dagen jag kom hit och hur blyg jag var de första dagarna jämfört med hur jag är nu, det var faktiskt lite kul! Sen lyssnade vi på one direction och åt chips och målade haha. Det kommer bli jobbigt att säga hejdå till henne i sommar när jag åker hem, hon har blivit som min lillasyster. Idag har vi alla storstädat huset och efter det så gick hela familjen ut och åt middag, jag körde klassikern, hamburgare with american cheese and french fries och en dr.pepper till det. Så jäkla gott men blev såå mätt!! Sen när vi kom hem åt vi glass :))

Muuuuuuuuuuummmssss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta med lillasyster när du ska hem :D
Ni är så gulliga tillsammans
Stora kramar mamma pappa Felix & Maximus

2014-01-20 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0