NO SCHOOL TOMRROW I REPEAT NO SCHOOL

Wiho! They announced in the speakers today in school that school is caneled tomorrow, gissa om jag blev glad?! Anledningen är att nu har vi börjat få sådär kallt igen här i Wisconsin, min värd pappa sa att det ska bli -40 imorgon, wtf?! Galet kallt i alla fall, men inga sura miner för skolan är trots allt caneled, woopdidoo!
 
Kom nyss hem från gymmet med min värd mamma, ska äta och duscha sen ska jag kolla senaste avsnittet av PH och sen såg jag idag att Morgan och Ola-Conny började idag igen på kanal 5. Det får man ju absolut inte missa så ska kolla på det också. De är så roliga de två, dör av skratt varje gång jag kollar haha!
Kom på att det redan är februari snart, vad händer med tiden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0