Valentine's Day

Min alla hjärtans dag var fylld med skratt, skratt och massa mer skratt. Hade så himla kul! Efter skolan åkte jag hem till Angela med Anna, Pascaline och Seo-Young (hon är från korea). Vi tog skolbussen dirr efter skolan. Hemma hos Angie så satt vi bara och pratade och hängde. Sen körde hennes mamma oss till Asian Garden (kina buffet, obviously) och där satt vi i två timmar och skrattade och tjattrade på hela tiden haha! Efter det gick vi till bion som låg two blocks away, tog ca 10 min att gå! Vi såg that awkward moment med Zac Efron och den var så jäkla rolig, skrattade så mycket så jag kissa på mig nästan typ haha! Och efter det åkte vi hem till Pascaline för sleep over, vi spelade just dance, åt massa skittles och hade tjejsnack! Bra alla hjärtansdag med andra ord :) Var lite ledsen för att jag missade min lillebrors födelsedag men det kommer fler födelsedagar! Nu är jag i alla fall hemma och ska äta middag och efter det ska hela familjen ha spel kväll, hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Clara

Börjar gråta haha..... Sååååå glad att du har det så bra. Men jag vill ha hem dig nu!!! Hoppas tiden bara flyger förbi för oss och går långsamt för dig, saknar dig så!

2014-02-16 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0