Foxes vs. Mustangs

Hej svejs!
Har inte bloggat alls denna veckan för jag har inte haft tid men seriöst, ska uppdatera bättre. Idag efter skolan så följde jag med Mara hem efter skolan, vi tog the school bus hem till henne som tog 40 min. Hemma hos henne åt vi pizza och ladda upp inför the basket ball game som var ikväll. Hennes mamma körde oss tillbaka till skolan runt halv 7 där vi mötte upp resten av högen. Idag spelade our girls team, vi spelade mot Little Chute Mustangs och vi vann!! 53-28 blev det så atte arrå. Vårt girls basketball team är svin bra, vi har bara förlorat en match under hela säsongen. Bra fredag!
 
Imorgon ska jag åka och handla med Robin för att på söndag så är det Culture & Cuisine. Vilket är att alla utbytesstudenter ska laga en maträtt som är populär från deras länder och självklart ska jag göra svenska köttbullar, allas favorit! Så på söndag ska jag representera Sverige stolt med flagga och mina köttbullar. Så kommer det massa folk som smakar allas mat och frågar massa frågor om våra länder så det ska bli kul. Våran counselor, Mrs. Gucinski, sa att det kommer runt 300 pers?! 300 köttbullar?! Men hon sa att eftersom jag är den enda från Sverige så är det omöjligt för mig att göra så många så ska göra så många jag kan, Foods and Crafts klassen ska också göra Swedish Meatballs så har fått lite hjälp! Efter vi har handlat ingredienserna imorgon ska hela familjen antingen åka skridskor och sen äta ute eller gå på bio för vi firar imorgon att det var 7 år sedan de adopterade Rachel från Filippinerna, min värd lillasyster, hon är 8 år :) De firar det varje år med att göra något hela familjen så det känns kul att få ta del av det! Hörs snart igen!! Skickar bamsekramar till er hemma!!
Flickr Photo Download: zweden/sweden
Sverigeee <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer att göra fantastiska köttbullar! Lycka till :D

2014-02-08 @ 09:04:42
Postat av: lojsan in the building

men uppdatera bättre ditt kötthövve

2014-02-12 @ 04:19:49
URL: http://loischau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0