Glad Påsk

Glad Påsk på er alla fina!!
Hoppas ni hade en bra påsk och haft ett bra påsklov. Idag hade vi påsk brunch. Hela familjen gick upp tidigt för att fixa frukost och lunch grejer för runt 11 kom grandma and grandpa Fischer, grandma and grandpa Vander Heyden, aunt Katie, hennes man och deras två barn och sen några vänner till Robin & Korey så det var fullt hus! Det fanns hur mycket mat som helst då alla hade med sig något också + det vi hade lagat. Det fanns Crepes, ägg, potatis gratäng, ham, quiche, paj, tårta, baguette, fruktsallad, melon, korv, chips och dipp. Åt såklart hur mycket som helst, är fortfarande mätt haha. Sen hade jag och min värdmamma gömt 100 små ägg med pusselbitar i runt hela huset som Justin, Trevor och Rachel letade efter och sen satt de och pusslade ihop pusslet, priset var varsin godis påse! Justin och Trevor är aunt Katie's barn, de är 10 och 4, hur söta som helst! Jag själv saknade mitt svenska påskägg fullt med massa svenskt godis i och saknade min familj :( Men hade en bra påsk. Nu sitter jag och mumsar på min easter egg kaka som grandma Pat gav mig!
Citron & Maräng paj, himmelsk var den!!
The Easter Egg Cookie!

Kommentarer
Postat av: Amiral armhåla

Glad Påsk! Vilka goa maträtter ni åt, mest alla tårtor:)

Svar: Haha mamma!!Ja tårtorna var sviiin goa
americahereicome.blogg.se

2014-04-20 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0