Captain America

Heeeej!
Igår efter skolan hade vi practice och det var the toughest practice so far. Vi sprang först 400 M det snabbaste vi kunde och det gjorde alla i laget så the coaches kunde se vart vi låg timewise, sen all long distance people, alltså min grupp, sprang 400 m X 5 och fyfan vad jobbigt det var kändes som jag skulle spy och inte nog med det, vi joggade 400 X 2. Efter fick vi våra uniforms och jag ska även tävla på tisdag, jag ska springa 400 m!! Är så taggad men är också nervös för det blir min första gång jag tävlar här. 
Efter träningen åkte jag till bion med Pascaline (hon är från Frankrike), Willie, Adam & Maté. Vi såg Captain America 2 och den var sååå bra!! Efteråt så hämtade Pascalines mamma oss så sov jag över hos henne! Sen idag hämtade Robin (värdmamma) mig vid 3 och sen dess har jag bara slappat och ätit! Nu ska jag kolla på film med Robin och Rachel, skriver imorgon :)!!
In my unifoooorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0