Världens bästa vänner

Igår träffade jag mina fyra bästa vänner Ella, Clara, Sara och Lisa på en liten fika, där satt vi och tjöta och käkade! Sen gav de mig en jättefin bok fylld med massa roliga och fina bilder på oss fem, grät såå mycket det slutade med att alla fem grät. Gud vad jag kommer sakna er mina bästa bästa kompisar. Efter fikan så åkte jag Ella och Clara på bio, vi såg den sista Snabba Cash filmen, Livet Deluxe. Fy satan vad bra den var, den bästa av alla tre filmerna! Vill se den igen!!
 
Det är så himla stressigt de här sista dagarna innan man ska åka, jättemycket släkt att säga hejdå till och massa fina vänner och säga hejdå till också. Imorgon ska jag och mamma fika med min moster och min lilla kusin och säga hejdå till de också..
Den fina boken jag fick!

Några sidor ur boken! Hela boken var fylld med underbara bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0