Kallllt

Hejsvejs!
Det börjar bli riktigt kallt nu alltså, för två veckor sedan så var det liksom 20-25 grader och nu är det inte mer än 5 grader kanske, iiiis kallt + att det kommer bli ännu kallare. Det blir -25 grader här på vintern man ba -.- Typ istid.. Haha i alla fall, igår och idag har jag varit på mina första riktiga cheerleading träningar, det har bara varit förberedelse inför the actual try out imorgon (onsdag). Vi har övat dans, jumps, chants och tumblings och sånt och ni som känner mig vet att jag inte ens kan hjula hahaha.. Menee det kommer nog gå bra ändå då det andra har gått bra! Nu sitter jag i alla fall här och dricker varm choklad, har ont i benen efter alla hopp vi har övat på i cheerleading, har inga läxor och är bara riktigt glad. Imorgon har vi field trip, är tillbaka i skolan 2.30 och 3.45 gäller det, try out. Wish me luck!! Och sen torsdag och fredag är vi lediga, jippi!! Nu ska jag kolla på geordie shore och sen kl 22.00 är det Pretty Little Liars time, äääntligen! Vi hörs snart kompisar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Good luck ! Du fixar det, man brukar säga break a leg men det är kanske inte rätt tillfälle att säga det :D Kramis

2013-10-23 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0