Two months in the states

Hej!
Hur mår ni?? Jag mår jättebra! Igår (onsdag 13 november) så var det exakt två månader sedan jag kom hit. Shit pommes frites. Det har gått så himla fort, det är helt sjukt!! Men jag har haft så himla kul här och gjort massa typiska amerikanska grejer som t.ex football games, homecoming, fått känna den typiska amerikanska High School spiriten, ätit en skit stor hamburgare hahaha och massa mer. Om två veckor är det thanksgiving och det är jag jätte excited about. Min värdmamma sa ''Prepare to eat a lot'' och jag ba: YEEES! Haha älskar mat! Men det blir min första thanksgiving så det blir spännande och se hur de firar det här. Glömde även berätta att förra veckan så hade jag en redovisning om Sverige, det var faktiskt väldigt kul och alla tyckte om min presentation så det blev jag glad över :) Här kommer i alla fall lite bilder från mina två månader in the states!


Kommentarer
Postat av: emmmaaaTTT

fan det har gått sjukt fort asså :o
men as bra att du har det bra gmn, missuuu <3
ja mår bra med hahaheh

btw va tyckte du om little mix's album? Jag gillade typ 3 låtar.. These four walls, Salute och move typ.. :(

2013-11-15 @ 16:45:42
Postat av: Mamma

Vad fort det har gått, fortsätt ha kul för oss som inte får uppleva hur det är att vara i USA, ät för mig på Thanksgiving :D kram <3

2013-11-15 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0