Mat koma

Ja som rubriken lyder så är jag för tillfället i en mat koma. Thanksgiving är imorgon men vi var på thanksgiving dinner today hos min värdmammas släkt och imorgon ska vi till min värdpappas släkt och äta och umgås. Åt så sjukt mycket va. It was so nice. Just a whole bunch of the family, gathering together, eating lots and lots of food and talking and laughing. Det var typ food heaven. Turkey, mashed potatoes and gravy, different casseroles, pumpkin pie (!!!!), just tons of food. Det var så sjukt gott! Vi kom hem för en stund sen och jag är så mätt. Imorgon är det då round 2, haha. Kommer säkert äta lika mycket imorgon som jag gjorde idag. Tog inga bilder som jag hade planerat men ska se om jag kan ta några bilder imorgon på middagen och så. Tar nästan aldrig kort! Måste skärpa mig med det! Hur är det hemma i Sverige? Jag saknar er hemma jättemycket, kramisar ♥♥
 Beast. Or not haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0