My school

Här kommer ett litet inlägg om min skola och tog några bilder inuti skolan men jag ska ta bättre! :D
 
Min skola ligger ca. 7 min ifrån vårt hus. Min värdmamma skjutsar mig varje dag till skolan innan hon åker vidare till sitt jobb och sen hämtar hon alltid upp mig när jag slutat. Våran maskot på skolan är en räv och våra skolfärger är vinrött och vit! Varje onsdag så är det big cookie wednesday då serveras det stora kakor i the cafeteria, asså då snackar vi stora chocolate chip cookies, kakorna är större än mitt ansikte haha. Och sen varje fredag är det fancy friday och då får man klä upp sig om man vill. Vi har olika sporter beroende på vilken säsong det är. Till exempel när det var höst så var de olika sporterna cross country, football, dance team, golf, volleyball och tennis. Sen nu i vinter är det basketball season (kommer gå på många basketball games wiho), cheerleading, dance team, och sen till våren är det softball, track and field och wrestling, så det finns massa att välja mellan men det är tryouts först till de flesta sporterna. Vi början skolan kl 8 och slutar 3.11, as konstig tid att sluta, varför inte sluta 3.10 liksom haha men aja! Vi har 4 minuter mellan varje lektion så det är jäkligt stressigt att hinna gå till skåpet och lämna böcker och hämta böcker och speciellt när man har problem med sitt lås som jag ibland har haha!! Vi har sånt där lås med kombination och ibland på något konstigt vis lyckas jag glömma av koden hehe.. Men jag har vant mig vid 4 minuter och jag har aldrig kommit försent. Och sen har vi lunch en halvtimme! När det är big cookie wednesday så har vi 20 minuters rast i stället för 4 så man hinner äta upp sin kaka hahaha. Sen har många ungdomar körkort också på min skola vilket är jäkligt najs, annars är det vanligt att de åker skolbuss! Ska ta fler bilder på min skola och ska ta kort när jag går på basketball games :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0