Merry Christmas!

Haft en jättefin jul här i the states. Saknat alla hemma jättemycket nu speciellt under julen.. Har fått jättemycket fina julklappar och jag öppnade även julklappisarna jag fick ifrån Sverige från mamma och pappa. Här kommer lite bilder på mina julklappar! Firade jul igår med Robins släkt och idag med Koreys släkt, har ätit hur mycket mat som helst också hehe. På fredag ska vi up north to our cabin och stannar över helgen, ska bli kul :D
Julklapparna från mamma och pappa, ni är världsbäst. Jack Wills hoodie, inomhus tofflor, mössa och vantar, pilgrim örhängen, ny klocka och sist men absolut inte minst One Directions nya album, gissa om jag blev glad?!
Mina värdföräldrar känner mig så pass bra nu, detta var en av julklapparna jag fick. Dog när jag öppnade den hahaha...
Fick parfymen och morgonrocken av grandma Pat och grandpa Leeroy och sen Burt's bee's produkterna av aunt Trisha och uncle John :D
Sen lite mer småprylar, som teckningar och kort av Rachel, fick presentkort, choklad och en julklapp som betyder ganska mycket för mig och det var en t-shirt som hade Wisconsin the state intryckt på tröjan och sen stog det home i själva trycket. Robin och Korey sa Wisconsin is you're second home, blev jätteglad :D Ska kolla på solsidan nu, hörs snart kompisar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God fortsättning :D vilka snälla människor du träffat :D
Stor kram mamma

2013-12-27 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0