Let the countdown begin

17 DAGAR KVAR TILL JUL!!!!
Längtar så mycket. Har jätte mycket julkänslor också! Det har snöat hela helgen, vi har julpyntat huset och julgran, druckit massa varmchoklad och bakat och pysslat. Mysig lördag! Och idag (söndag) så åkte vi till ett ställe som heter ''The fire'' där man kan måla och måla sina egna grejer på typ ler grejsimojser. Jag gjorde en pingvin haha, sen åkte jag och Zoe to the mall och julhandla lite! Sen hämtade Robin oss så åkte vi to the grocery store och storhandla, sen kom vi hem och spela sällkapsspel hela familjen medans vi åt middag, riktigt mysigt! Det har förövrigt börjat bli ännu kallare här nu, vi har mellan -7 till -22 såatte arrå, här är det kallt änna!
 Peanutbutter cookies!!

Kommentarer
Postat av: Lois

Alidaaaaa! Paniken, jag pallar typ inte längre skriva ner vad jag har gjort och vad jag gör om dagarna :( Har så mycket att berätta och skriva om men har aldrig tid typ.

hoppas du har det super, goooooosee pingvin!!!!

2013-12-10 @ 01:08:20
URL: http://loischau.blogg.se
Postat av: Mamma

Så gott det ser alla kakor och varm choklad . Nice pingvin :D

2013-12-10 @ 12:32:52
Postat av: Marie

Hej där, kak och godismumsande film & musikfreak!Hur mycket har Du varit med om igentligen? Det känns som om det var flera år sen vi satt på Vin & Pasta. Det är så härligt att se att Du hamnat på rätt ställe och i rätt familj. Stor kram/Marie

2013-12-11 @ 11:05:50
Postat av: Marie

Hej där, kak och godismumsande film & musikfreak!Hur mycket har Du varit med om igentligen? Det känns som om det var flera år sen vi satt på Vin & Pasta. Det är så härligt att se att Du hamnat på rätt ställe och i rätt familj. Stor kram/Marie

2013-12-11 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0