Julshow

Kom hem för en stund sedan från jul showen, det var så fint! Det var en kör på säkert 150 pers. som sjöng massa julsånger och emellan hade de små komiska jul sketcher, allt var så professionellt gjort och det var julgranar överallt och massa julbelysningar och aahh, längtar så mycket till julafton. Absolut min favorit högtid! Tog inga bilder såklart, typiskt mig hehe, men min värdsyster tog några kort så ska be henne skicka dem till mig så lägger jag ut dem här.
Annars då, denna veckan har gått sjukt fort. Hela denna veckan i skolan så har vi haft dress up days, i måndags så var det pyjama day så alla hade på sig pyjamas, så chill. Tisdag; christmas color day, onsdag ugly sweater day och då hade alla på sig sina fulaste tröjor haha, torsdag; dress like a present, det var massa som hade kartonger med wrapping paper runt om och sen idag så var det new years eve och då skulle man klä upp sig om man ville men det var inte så många som gjorde det. Denna veckan har gått såå fort och igår hade jag och tjejerna i min gym class secret santa och jag fick massa choklad!! Idag så hade vi också secret santa i min Foods and Crafts class, så jag fick ett presentkort till mc Donalds av Trent haha! Gissa om jag ska äta?! Jag tog med mig godis som julklapp båda dagarna hehe! Imorgon ska jag på a christmas party med massa utbytesstudenter inom STS, ser fram emot att prata lite svenska med norskarna igen. Hörs imorgon! I'm sending you all a big christmas hug from cold Wisconsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0