Ett till paket!!!

Kom hem från skolan så låg det ett stort blått paket on the counter och det var till mig!! Ett till paket från mina föräldrar med julklappar i, tack så himla mycket mamma och pappa ni är bäst!!! Längtar tills jag öppnar alla paketen, vill egentligen öppna dem nu men väntar till jul annars är det inget kul. Fick även juleskum, fatta hur glad jag blev!! Älskar juleskum. Imorgon ska jag på basket ball game, det är home game imorgon och vi möter Xavier High school, har hört att det är massa snygga killar från den skolan så vi får se hehe. Och sen på fredag så ska jag och min värdfamilj på någon julkonsert/uppvisning som min värdmamma fixat biljetter till, ska bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0