Mars

Nu är det mars. Ska åka hem om 3 månader bara. Jävlar vad tiden går fort! Kan inte fatta att jag vart ifrån familj och vänner i 6 månader. Trodde faktiskt inte att jag skulle klara att vara borta så länge då jag fick hemlängtan på en gång här. Hade lite i bakhuvudet att ''jag kommer inte att klara att vara borta 9 månader, jag kommer nog åka hem innan det'' men nu har det gått 6 månader och jag är så jävla stolt över mig själv. Jag kom hit helt ensam, kände inte en kotte, till ett land jag aldrig varit i men sett mycket av i filmer och alltid velat åka hit, tills nu. Jag har fått en andra familj, underbara kompisar som jag kommer sakna så mycket. Finns nog väldigt många som jag aldrig kommer träffa igen.. Och detta livet jag lever nu här i USA, kommer jag aldrig leva igen. Men sedan, tanken på att komma hem till Göteborg gör mig så himla glad. Jag bara skiner upp när jag tänker på att jag ska hem snart. Bara längtar så himla himla mycket tills jag landar på Landvetter flygplats den 8 juni och får se min familj på flygplatsen och bara krama dem allihopa. Men innan jag lämnar kära Appleton som är mitt andra hem, så har jag massa att se framemot. Spring break om 3 veckor, ska ju till Louisiana med min kompis Mara, är så taggad!! Sen har vi min 19 årsdag, prom om 70 dagar (måste hitta klänning!!) och sedan till det bästa som jag aldrig kommer uppleva igen, graduation. Graduate from high school, hur coolt?! Inte många som kan säga att de gjort det. Måste säga det igen, men jag är så stolt över mig själv!!!

 

Idag så snöade det igen, snön hade smält och det började bli lite varmare. Men såklart snöade det igen och vi får -14, blää. Men det är i alla fall bättre än -30 haha.. Gjorde lite läxor idag, sen till lunch gjorde Robin och Korey Mac and Cheese och det är så jäkla gott. Serri, Mac and Cheese in my heart!! <3<3 Sen gick jag och Rachel och såg Frozen medans Robin went grocery shopping, vi såg Frozen. Hon såg den i december och har tjatat om den filmen och sjungit alla låtar hela tiden, hon laddade ner alla frozen låtarna på Robin's mobil och spelade upp de 24/7, gjorde mig galen!! Men nu förstår jag varför hon tjatat om filmen så mycket, den var jättebra! Alla namnen var Svenska och det var midsommarstång i filmen. Stolt svensk B-)
Mahaha.Frozen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0