Helgen

Heeej!
Har sett hur helt underbart väder det vart i Göteborg, vi har det kallt här igen, det var vår i typ en vecka sen blev det kallt igen.. Men i alla fall, denna helgen åkte jag som sagt till Delia's cabin med henne och hennes familj! Det var ännu kallare där uppe så vi gjorde inte riktigt något speciellt, vi hade tänkt åka och spela mini golf men det var stängt. Eftersom det var ett tag sedan vi hängde så hade vi lite att catch up on, vi bakade super goda cup cakes, kollade på filmer och åt massa onyttigt. Hennes föräldrar hade köpt med massa donuts, chips, läsk, kakor, godis och massa skräp mat haha! Så det var en väldigt slapp/chill helg bara :) Nu sitter jag och käkar pizza och ska strax kolla på film med min vmamma och vpappa och förbereda mig inför ännu en skolvecka. Inte långt kvar till min födelsedag, prom, Chicago, Six Flags, Graduation och sen hem resan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0