Shopping

Helloooo!
How are u guys?? I'm good!! Börjar komma in i engelskan nu, har även kommit på mig själv tänka på engelska ett antal gånger så det är bra!
Idag så var vi i kyrkan först, det var helt okej. Brukar ju inte gå till kyrkan alls hemma i Sverige men det är en upplevelse här i USA så det var faktiskt ganska skoj! Efter det så åkte jag to the mall med min värdlillasyster, min värdsyster från Kina och min värdmamma. Vi fixade ett nytt sim kort till min mobil så nu har jag amerikanskt nummer, yaay! Efter det så mötte vi upp Zoe's (värdsyster från Kina) kompis och shoppade lite grann. Vi shoppade i tre och en halv timme!! Var så trött efter. After that Robin picked me and Zoe up and we went home! Vi lagade mat och gjorde persika paj. Och mamma och pappa ni känner mig riktigt bra och vet att jag verkligen inte gillar paj men persika paj är faktiskt jättegott!!
 
Nu sitter jag på mitt rum och väljer kläder till imorgon, ska packa min skolväska och så inför imorgon. Det är ju min första dag imorgon och jag sååå nervös!! Skriver om första skoldagen imorgon, wish me luck!!

Älskar shoppingen här, mycket bättre än i Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du som älskar shopping är verkligen i det rätta landet:) Alla favoritaffärer som inte finns här hemma i Sverige.
Det blir mera paj när du kommer hem :D

2013-09-17 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0