One week in the states

Idag har jag varit här en vecka. Shit vad fort det har gått. Har haft det både bra och lite jobbigt här och där med hemlängtan och så men mest har jag verkligen haft det bra! Har världens snällaste värdfamilj som alltid hittar på roliga grejer och även börjat få vänner i skolan så det känns bra :) Idag efter skolan så åkte jag och Zoe på någon art thing, typ en gata där affärer har massa utställningar eller ngt sånt och det var helt okej! Sen kom Robin och hämta oss så åkte vi till en affär och jag köpte Reese's Buttercups (mamma du vet att jag älskar de!!) och Swedish Fish, så goooott med godis. Kommer gå upp typ 100 kg här men som tur är så är min värdfamilj nyttiga once in a while så det är grymt! Ibland är det skräpmat och ibland lite nyttigare. Imorgon ska jag to the mall med massa andra utbytesstudenter och leta efter klänning för homecoming, so excited!! It's gonna be a gr8 day m8!
<333333333333
 Caramel frappe med grädde på, såååå god!

Kommentarer
Postat av: Sara

SAKNAR DIG!!!!!

2013-09-21 @ 14:46:25
Postat av: Mamma

Allt godis ser så gott ut, eftersom det finns swedish fish där så saknar du väl inget svenskt godis :)
Hoppas din homecoming blir kul för dig

2013-09-22 @ 20:33:42
Postat av: Jennifer Kreivi

Hej, tänkte bara kolla om du går på en kristen skola med tanke på att dem flesta privatskolorna med STS är det, och isf om det är typ jobbigt, eller om alla är jätte kristna, för jag börjar skolan nästa vecka i en katolsk och jag är fett rädd att jag inte kommer trivas för att jag inte riktigt tror på gud eller vad man ska säga :P
Hoppas du har det bra där borta! :D

2013-09-23 @ 17:42:19
URL: http://livefearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0