Hola

Hejhej!
Hur mår ni?? Jag mår toppen. Skolan blir bättre för jag börjar äntligen få vänner och hittar runt själv i skolan nu, swag. Först vill jag säga grattis på 40-årsdagen till min pappa som fyller år idag, det är 24 september i Sverige nu men här är det fortfarande 23 september, så grattis pappa!!
 
Skolan idag var ganska chill, inte fått så mycket läxor så det najz. Fast ska ha ett test imorgon om tennis regler, wish me luck! Kan typ inget hehe.. I alla fall, idag efter skolan så gick jag och Zoe på en zumba class and it was sooo fun, tror vi ska gå varje måndag nu :D I lördags var jag at the mall med Zoe, Abby, Stephen & Anna, vi skulle leta efter homecoming grejer och jag hittade en homecoming dress, so exciteeed :D Sen på söndagen så fyllde min värd lillasyster 8 år så hon hade ett kalas! Nu sitter jag på mitt rum och chillar, ska strax sova! Imorgon ska jag och en till tjej hålla en liten lektion för the kindergarden kids typ, vi ska prata om fiskar och så med de haha! Hörs imorgon, byyyee ♥

Och jag vill bara säga ett stort tack till min underbara mamma och pappa ännu en gång som gett mig denna chansen att åka iväg på mitt livs största äventyr. Jag är så himla tacksam!!  Ni är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Horsay

Kan du inte ta bilder på hur det ser ut i skolan och typ beskriva i ett inlägg?? :D Och på ditt hus, ditt rum typ, så vi får se hur våran skrutta bor? Och allmänt ta bilder på staden, the mall??? Hade varit as kul att se :D

2013-09-25 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0