Frammeeeee

 Heeej nu är jag framme i Appleton, Wisconsin. Allt är jättebra och värdfamilj är jättesnälla! Huset är stort och fint och de har en jättestor trädgård med en egen damm, hur coolt?! Saknar er alla jättemycket hemma :( Har jättemycket hemlängtan.. Men har det i alla fall bra här. Har precis käkat lite, Robin (min värdmamma) gjorde jättegoda sandwiches, jummyyyy!! Lite senare idag kanske jag och hela värdfamiljen ska gå på sån där ute bio, där man sitter i sina bilar och kollar på film, fett coolt. Nu ska jag packa upp och sååå! Skriver senare annars skriver jag imorgon, hejdååå!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så häftig att ni ska gå på bio ute, vilken upplevelse det måste vara. Längtar tills nästa uppdatering om hur livet i Appleton är

2013-09-14 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0