At the cabin

Här kommer lite bilder från dessa två dagar at the cabin, hann inte ta bilder på själva huset för min mobil ladda ur och hade inte med laddaren (smart!). Men i alla fall, i lördags när vi kom fram så chillade vi typ by the lake som ligger typ två meter från deras hus och jag Zoe och Rachel åkte paddle boat i sjön och sen åt vi god mat och på kvällen kollade vi alla på film och åt peach pie, standard här nu. Robins mamma och pappa var också där och sen kom även hennes bror dit och han hade med sig världens gulligaste hundvalp, den hette Boomer haha! Sen idag (söndag) så åkte vi fyrhjuling upp i bergen och plockade björnbär och gick på en liten hike och hade värsta fina utsikten över hela skogen! Här kommer lite bilder :)
Här stannade vi påväg till the cabin och köpte glass, jag köpte snickers and fudge, bästa glassen!!
Me and Rachel! (värd lillasyster)


In the paddle boat med min flytväst!! (Ursäkta maten mellan tanden hahahaha!!)
Boomer!
Jag, Rachel och Robin (värdmamma och värdsyster) aaand me on the four wheeler, fett cool!
Utsikten! Man ser inte så bra på denna bilden men det var verkligen jättefint där uppe!!

Kommentarer
Postat av: lojs

Det ser ju riktigt mysigt ut!!!!

2013-09-30 @ 04:53:13
URL: http://loischau.blogg.se
Postat av: Mamma

Gud vad mysigt det ser ut, perfekt sätt att tillbringa helgen på. Blir så sugen på att köpa hund när man ser Boomer.

2013-09-30 @ 07:23:26
Postat av: Sara

ÅÅHH vad söt Boomer är!! :D :D

2013-09-30 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0