27/9

Hej på er!
Idag har jag vart här i två veckor!! Hur sjukt?! Tiden har gått jättefort och jag har det så bra här även fast jag har hemlängtan lite här och där.. Meeen i alla fall, nästa fredag är det homecoming football game woop woop, go foxes! Och sen på lördagen är det homecoming dance och jag har en deeejt, blev frågad för två dagarsen av en kille som också är utbytesstudent, han är från Italien! Skolan blir bättre och bättre för varje dag och jag trivs jättebra i skolan och hos min värdfamilj, de är huuur snälla som helst!! Imorgon ska vi åka till deras cabin (house by the lake) som ligger up north, tar typ 1-2 timmar upp dit med bil så vi ska åka tidigt på morgonen och kommer hem på söndag igen! Robin sa att vi skulle åka fyrhjuling i bergen när vi kommer fram to the cabin imorgon så det ska bli fett kul!! Nu ska vi äta glass och varm chokladsås, skriver på söndag när jag kommit hem igen och kan ta bilder också :D Saknar er hemma!
I love America.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0