Kan det bli helg nu? :D

Längtar så himla mycket till fredag och sen lördag! På fredag så är det en ''Soups on'' tävling, våran skola ska tävla med en soppa mot andra skolor, så ska massa folk dit för att smaka på olika skolors soppor, och den som har bäst soppa vinner 1000 dollar, hoppas vi vinner!! Vi ska ha typ någon chili soppa om jag minns rätt, ska i alla fall dit from 6-9 pm och sen ska en kompis sova över här och sen på lördagen ska vi baka cup cakes och andra god saker som vi ska ta med oss till en Halloween fest som vi ska på efteråt. Ska bli så kul! Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till än, ville vara en nyckelpiga (HAHA) men hittar ingen costume for that, better keep looking för det är bara 5 dagar kvar! Nej men här rullar livet på, det är iskallt här nu verkligen. Men som tur är har jag mina älskade uggs!
MAMMA OCH PAPPA!! Jag saknar er...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig <3 Du hade varit gullig som en ladybug :D Hoppas du hittar en sån dräkt. Äkta Halloween American style, underbart!
Stora kramar

2013-10-29 @ 09:02:02
Postat av: lojs

I miss u too. Long time no skype duuuude, we need to skype asap känner jaaaag

2013-10-31 @ 04:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0